مسئول دفتر شهردار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. واحد های شهرداری
  4. chevron_right
  5. مسئول دفتر شهردار
null

مهندس....

مسئول امور مالی- اداری شهرداری .....


معرفی و شرح وظایف:

  • پیگیری ابلاغ کلیه بخشنامه ها ، دستورالعملها و آئین نامه ها

  • تنظیم برنامه های شهردار در مورد بازدید از طرحهای شهری و مناطق و سازمانها

  • تنظیم جلسات منظم شهردار با اعضاء شورای اسلامی شهر ، نمایندگان محلی شورا و استاندار و فرماندار

  • بررسی گزارشهای واصله و ارائه خلاصه به شهردار

  •  ارائه گزارشات معاونین به شهردار

  • پیگیری مصوبات شورای مشاورین و معاونین تا حصول نتیجه

  • ابلاغ دستورات شهردار به اشخاص و واحدهای تابعه

  • یادآوری تاریخ کنفرانسها و جلسات و آماده نمودن سوابق و پرونده ها

  • پیگیری نامه های ارجاعی به همکاران و واحدهای ذیربط و ارائه گزارش آن به شهردار

  • تهیه و تنظیم گزارش عملکرد دفتر به صورت ماهیانه و سالانه

  • انجام دیگر وظایف محوله از سوی شهردار

فهرست